Wednesday 9 November 2011

Wordless Wednesday #1

Assalamualaikum pembaca2 yang dihormati sekalian..ok pertama sekali nak minta maaf kerana dah lama tak update blog, dah bersawang sangat kan..aku biasa la bila dah datang penyakit malas..sori la nak update blog..dan itulah membuatkan blog ini terbiar sepi dan pendapatan nuffnang aku tak naik-naik.Untuk wordless wednesday nie aku tak nak letak gambar..tapi aku nak letak komen yang aku petik daripada facebook..so jom kita tengok sapa yang kena...

Serious adik dia ada pakwe...aku makwe pun tak de..
Lapar kan bila dengar statement nie...
Nie confirm seminggu tak makan...
Bintang2 di langit sana memang cantik...

Bakal Juara pantun 2012 nie..boleh la masuk competion...
P/S: Aku dah letak formspring dalam blog aku so boleh la tanya apa2 kat aku...suka tak???,confirm suka kan...aku suka tengok Mat lufthi,dia buat video terbaru "rant on lagu" so cepat la tengok ye...

0 comments:

Post a Comment

  • Get widget here

    Facebook !!!

    https://www.facebook.com/fakhrur.razi.56
  • Hubungi saya

    Jika ada sebarang pertanyaan,boleh hubungi saya di raz_blaze92@yahoo.com
  • Follow jom !!!

    https://twitter.com/raz_blaze
  • Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...