Thursday 4 August 2011

Aku Bersalah ke ????

First of all, aku nak minta maaf kepada reader aku..kerana aku dapat komen dari pembaca blog aku mengatakan bahawa blog aku nie sakit mata nak baca...ye la blog aku nie tulisan aku nie terlampau colourful sangat..ala2 kanak-kanak ribena tak cukup umur..jom tengok komen reader yang tulus dan ikhlas gitu....
 Okay guys & girls aku dah minta maaf, so janji no more colour-colour dah...tapi maybe ada la sikit ko tapi tak banyak...so jangan la korang marah kat okay...promise everyone..nak marah pun suka hati la...itu hak asasi manusia kan????..jap agi kalau larang..tak pasal - pasal masuk jail, alamatnya aku raya kat lokap la..tak nak aku beraya kat lokap..kesian kat parents & tunang2 aku terutamanya girls - girls sekalian tak dapat jumpa aku waktu raya..nie.Budak lagi la kesian tak dapat duit raya yang aku nak kasi nanti...banyak tahu aku nak kasi..hajatnya RM 1.1 bilion gitu..haha jangan harap RM 1 ringgit cukup..kalau tunang aku RM 1.1 bilion tue ada chance la...
No more talking2 lah..penat la..dah la bulan puasa??? aku terlebih-lebih cakap nie makruh puasa aku...lagi satu sekarang nie aku sakit tekak..bulan puasa nie cuaca kat tempat aku nie tak menentu la..tambah- tambah lak..aku minum air berais waktu aku berbuka..mana tak dapat penyakit sakit tekaknya..nak menyanyi dalam bilik air pun tak larat , yang keluar pun suara serak je..ala - ala Ella si penyanyi rock tue...paling koman pun hampir la sama suara aku dengan suara si Ramli Sarip tue..nie muka si Ramli Sarip dan si Ella tue
Bye - bye guys n girls aku dah penat menulis, berejam-jam aku nak wat satu entry je..kalah minah-minah kat luar tue yang duduk kat depan cermin semata-mata untuk bermekap je..

0 comments:

Post a Comment

  • Get widget here

    Facebook !!!

    https://www.facebook.com/fakhrur.razi.56
  • Hubungi saya

    Jika ada sebarang pertanyaan,boleh hubungi saya di raz_blaze92@yahoo.com
  • Follow jom !!!

    https://twitter.com/raz_blaze
  • Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...